06 October 2011

Movie : Bini-biniku Gangster (2011)



Movie : Bini-biniku Gangster (2011) SDTVRip
Format : AVI
Saiz : 700MB
Audio : 128kbps VBR MP3
Video Codec : Xvid 608 x 368 756kbps
Bahasa : Melayu
Masa : 1jam 26minit


Sinopsis:
Manja dan Herry adalah sepasang suami yang sangat romantik dan saling menyayangi. Bagi Herry, Manja adalah seorang isteri dan suri rumah yang baik. Sedaya upaya Manja cuba menyembunyikan identitinya sebagai seorang ketua kumpulan gangster.

Perkahwinan mereka yang sudah berusia 2 tahun itu masih belum dianugerahkan anak disebabkan Manja yang pernah mengalami kecederaan perut akibat kisah silam, membuatkan Manja serba salah lalu cuba mencarikan seorang isteri yang boleh memberikan anak untuk suaminya yang tersayang.

Ia juga adalah untuk mengalih perhatian Herry daripada tahu aktiviti luarnya yang semakin sibuk setelah bergelar ketua kawasan, tambahan pula kawasannya kerap diganggu oleh musuhnya Min Siam. Manja melamar Reanna, rakan sepejabat Herry untuk menjadi madunya. Walaupun redha dengan perkahwinan baru suaminya, namun jauh disudut hatinya ada perasaan cemburu melihat kemesraan pasangan itu. Maka berlakulah perang dingin antara Manja dan Reanna dirumah.

Sedang mereka asyik bergaduh, tiba-tiba Herry menghilangkan diri. Kedua-dua madu itu berusaha mencari Herry di merata tempat. Manja segera ke tempat musuhnya iaitu Min Siam, kerana khuatir Herry diculik oleh kumpulan Min Siam.

Genre: Aksi/Komedi
Pengedar: Cinematic Pictures
Ditayangkan pada: 22hb September 2011
Pelakon: Shaheizy Sam, Yana Samsudin, Intan Ladyana,Zul, Iman Boy
Pengarah: Ismail Bob Hashim


Muat turun:
fail1 fail2 fail3 fail4


Katalaluan:
kuprum.blogspot.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...